i give you my morning

Inte för att det är svårt att ge bort den, jag sover ju fram till lunch!

Det går framåt det här, men jag kan ju inte påstå att det går undan. Utgång var ju tanken i morgon, men vänner, jag får nog banga det, tyvärr. Lite luft kanske vore bra för lungorna dock, eller kanske inte? Stolen börjar bli obekväm, soffan hård, musiken sönderspelad, tvn uttjatad... Det börjar bli sådär lagom långtråkigt att sitta inne nu! En frisk havsvind hade varit något! Haha sällan jag är i de tankarna, kanske borde flytta ut till havet? Eller kanske inte. Jag ska sluta gnälla nu, offentligt i alla fall!

För ett antal år sedan skulle rummet mitt målas om... "Mor, får jag måla på väggarna fram tills dess då?! - Jaja, visst... KUL! Lite väl kul för mig och vänner kanske? Med tanke på senare kommentarer verkar hon inte vart beredd på riktigt så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0