growingup

ojojoj, nu har jag tänkt så att det knakar. Har suttit här ett tag nu och tagit ansvar och känt mig vuxen. Klagat på pengar, sett över ekonomin, betalat räkningar, fixat alla närvaropapper för simmarna, skrivit kommentarer om uppflyttningar osv på simmarna, fyllt i mina timlistor, planerat julklappsinköp osv osv.. Huvudet värker av ansträngning, längesen jag behövde tänka och hålla på med siffror, jag hatar siffror! Fast idag har de i alla fall varit hyfsat positiva sådanna. Pinsamt lite hjärnan orkar nu för tiden. Men så har jag tränat ungarna precis innan! :)

Hösten, som blivit endast ett minne för det här året


Kommentarer
Postat av: jenny D

awww.. du har blivit vuxen!! haha x)

2009-12-16 @ 23:13:28
URL: http://lullabou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0