sömnochstad

Jag har för vana att ställa väckarklockan på 06.45 om vardagarna, så att jag i alla fall är lite vid liv om de ringer från skolan. Idag när jag vaknade runt 9 hade jag inget ett minne av att jag ens vart vaken en sekund av morgonen, och alldeles riktigt fans där ett missat ett samtal när jag kikade på telefonen. Dolt nummer dock, men jag antar att det var skolan vid 7-tiden en fredag morgon. Det blev hursomhelst stan med Malin, julklappsshopping var tanken. Det gick aningen bättre för henne än mig kan jag väl påstå. Kvällen - film, idol, segande, med sällskap förhoppningsvis.

Den mycket fina teckningen i bakgrunden fick jag i julklapp av Patricia (då 5) förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0