det riktigt flyter på

Å hej och hå! Här sitter jag och mölar i mig apelsiner, tror att jag blri frisk snabbare då. Mitt huvud verkar vara mot mig för tillfället, och då menar jag inte tankeverksamheten osv, utan munnen, näsan, bihålorna och ögonen..... Jävla jobbigt! Apelsinerna för att få bort blåsor och andra onda ting i munnen och dessutom för att lura kroppen att jag visst äter nyttigt! Eller inte lura egentligen, utan bara påtala. Sitter i alla fall nu och lyssnar på en av julklapparna, Kentboxen! Har tidigare idag försökt hjälpa Nath med en himla massa bilder, kilat runt på staden med Irma och Malin och sedan kikat på människor som springer efter en boll tillsammans med de nämnda och Veronica, ja det är tomtecupen som pågår igen. Godkväll på er. Nässpray, panodil, bakteridödande mungel, hinkvis vatten & sömn för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0