det kan inte vara sant?

Det här känns inte riktigt okej, nu är det tredeje gången sedan augusti jag är så här sjuk, varav senaste gången var knappt två veckor sedan.... Med tanke på att jag verkar bli sjuk på julen börjar jag fundera på om granen denna gång är boven i dramat. I vilket fall var det en trevlig jul med familj och lite släkt, alldeles för mycket mat och roliga lekar haha! Ska försöka slänga upp någon bild senare om jag vaknar till liv, ett pulkarace hann vi nämligen också med på julaftons kväll!
Det positiva med att vara sjuk i mellandagarna är ju att tvn är fullständigt fullproppad av filmer...

Omvandlade en god tanke till en god gärning igår med haha, knäck % lusekatter. irmas bild.

mest på grund av bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0