det gångna....

Okej, jag har också gjort en sån här lista, for once! Dock är ett år rätt långt och mitt minne är inte det, så allt stämmer väl mest för stunden. Nu ska jag skölja ur slingorna, hej!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp! Student, bulgarien, badvakt, bodde en hel månad i skåne!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte vilka jag hade, så förmodligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner förlorade i år? Förlorad i dålig kontakt... men återfunnen!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Fler resor & äventyr!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 juni.
8. Vad var din största framgång 2009? Matten innan student haha. Eller kanske min bok?
9. Största misstaget? Stress.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Min återkommande förkylning får fasen räknas som en ordentlig sjukdom, så ja.
11. Bästa köpet? Mobilen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Den som vet det!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Studenten, boken, resan, vännerna, jobben
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?Barabapabababa ja ni vet, plågan.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag tro.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt i nuet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat.
18. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt, och sjuk så klart.
19. Blev du kär i år? Nope.
20. Favoritprogram på TV? Vänner.
21. Bästa boken du läste i år? Vindens skugga, the twilight saga? haha
22. Största musikaliska upptäckten? Laleh, på nytt.
24. Något du önskade dig och fick? Materiellt? Klockan av bröderna i så fall.
25. Något du önskade dig men inte fick? Har fortfarande inte en enda vännerbox...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Låg sjuk.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det väl alltid, men mer träning, mer jobb, mer pengar, mer nytta
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Glad, skrikig
29. Vad fick dig att må bra? Alla glädjeämnen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag vet knappt vem som är känd.
31.Vem saknade du? De flesta jag vill ha i mitt liv finns kvar i det, men morfar, farfar som alltid...

32. Nyårslöfte inför 2010? Leva mer ekonomiskt och sätta någon av alla mina resplaner & drömmar i verket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0