bad day

Hej. Idag är jag sådär lagom småtrött på precis allt. Suck suck suck. Missade vagnen, det är roligt för det gör jag varje torsdag, nästan. Eftersom bussen inte är menad att vara matchad med den. Men ändå sitter jag där, varje vecka och hoppas att bussen ändå ska hinna före. Det är nämligen en ganska lång bit som buss och vagn åker bredvid varandra. Men bussen har alltid mer rödljus, buhu. Väl på vagnen började två oerhört civiliserade människor gapa på varann och använda sina ordförråds allra finaste ord. Fan vad trött jag blir på det. Faktum är att jag blev så jävla less på det att jag var tvungen att köpa mig lite godis när jag var inne och handlade för att få upp humöret lite(?) haha. Roligast av allt var att jag blev så jävla förbannad på damen framför mig eftersom hon inte kunde bemöda sig med att lägga en såndär "nästakund" pinne på bandet efter sina varor, att jag tydligt visade mitt missnöje... Och sedan, bara för det, glömde jag så klart bort att lägag en bakom mina varor, man är ju inte bättre än någon annan. Fast jo, det vill jag nog ändå påstå att jag är. Jag ställer mig inte upp och skriker jävla blattehora till någon bara för att denna någon påpekar att hundar ska vara bak i vagnen. För övrigt kommer aldrig någon någonsin höra mig säga de orden, eller ens tänka dem.

Oj vad långt det blir... Nu kommer nog mor snart hem från springrundan så att vi kan äta!
Min älskade måne i oktober :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0