again?!

Lite bilder hade jag tänkt att framkalla för en gångs skull. Framkalla är väl dock fel ord? Skitsamma, poängen var att det blev aningen fler än lite. Upp mot 500 bilder... Men det kanske är värt det? Så har jag något att göra i mellandagarna när jag orkat köpa mig en bok/album att sätta dem i! Ont i halsen, på väg mot förkylning igen, suck alltså. Sitter här med en kopp te med eucalyptus honung i som jag köppt av Frida! Det var väldigt mycket godare än det låter måste jag säga. Positivt idag är att jag ständigt blir överraskad över mycket jag gillar allt jag håller på med, som till exempel simträningarna och småbarnsimmet. Babysimmet också, men framförallt småbarns för stunden. Godkväll.
Hittade en trevlig bild på mig och Louise för ovanlighetens skull.


Nåt år gammal dock

Kommentarer
Postat av: Kollega - gissa vem haha

Första kommentaren till dig nu då, haha:-) Hoppas att du mår bättre och att du kommer ner till dina kära simmare och kollegor på onsdag haha du var faktiskt lite saknad:-) Tjohop:-)

2009-12-07 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0