what a wonderful day

Äntligen en något innehållsrik dag. Upp tidigt, iväg å träna och äta med Louisen, staden en runda, träning för barnen, hem, vänner på besök, kladdkaksbak, tv-tittande, prat, skratt, underbart. Drog även precis slutsatsen att om jag och Malin vart ett antal år yngre just nu hade vi förmodligen fått för oss att rymma hemifrån eller något för att göra uppror haha. Hon kilade nyss iväg efter timmar(timme?) av oändligt prat om precis allt och ingenting.

Nath: "Jag tänkte komma till dig, jag tar med mig Veronica också"
Malin: "Jag kommer också till dig!"

Visst är det skönt när folk bjuder in sig själva bara så där?:)


Fredagens middag
, nördigt och underbart

Lydia Irma Malin Katri Johanna


Lydia Irma Louise Malin Katri Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0