Vilken härlig dag

Inte så märkvärdig dag, men mycket skön. Städat har jag gjort och läst så klart, i bland är man helt enkelt fast. Även tränat barnen och de var så duktiga, sånt gör en så oerhört glad, killar i 9årsåldern är ju dock inte de snällaste (mot varan) men det får man väl ta! Skönt väder har det också vart. Nu blir det film med mor och far som avslut å dagen. Jag börjar trivas lite igen, har liksom accepterat att jag sitter fast i stan i knappt ett år till and thats it. Sen hade jag ju gärna också kollat jobb, resor och au-pair jobb utomlands eller åtminstone i en annan stad som mina vänner gör. Hoppas inte alla sticker på en gång bara. Och min tid kommer väl den med, jag gillar ju faktiskt babysimmet, som anleningen till att jag inte kan lämna landet eller i alla fall staden förrän nästa försommar. Jag lär mig att vara nöjd helt enkelt!

Har ju sett den innan, men den är värd att se, även en andra gång.

Har du för övrigt inte läst böckerna så gör det.
Godkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0