we like it

Vilken härlig kväll. Vi som är arbetslösa behöver ju inte tänka på vilken dag det är, halelulija! I vissa lägen. "Jobbade" iochförsig lite idag, simträningarna för mina små simmare drog igång, rätt kul! Däremot är jag aningen trött på föreningen, inga personer så egentligen men upplägget av vissa saker. Jag dras till jobb som har med vatten att göra, och problemen dras till mig, blä. Hur som helst var det alltså en härlig kväll. Eftter träningen kilade jag mfl (Lydia Irma Nath Malin Louise) upp till Johanna där vi grillade och tjatade på. Några skulle ut, andra hem. Jag körde på hem då jag känner att man trots "helg varje dag" kanske borde tänka lite på ekonomin, tråkig som jag är. Inte en enda bild!


mest för att... ingen anledning egentligen . Reading and sleeping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0