sunday

Eftermiddagen/kvällen, ingen aning än så länge. Gårdagskvällen spenderades i trötthet med Louise, obergirpliga och dåliga filmer, videofilmande och allmäna dumheter som bara vi tycker är roliga och kan kan ägna oss åt haha!

Åh jag är så himla förvirrad, noll koll på dagarna känner jag. I fredags trode jag att det var måndag och idag tror jag det är Fredag. Ni ser, det finns inte ens någon logik i mina påhittade dagar. Men å andra sidan, som Malin sa "Måndag Lördag Onsdag Tisdag det spelar ingen roll, vad är skillnaden...." Och det ligger väl något i det i dessa tider. En rutin vore inte fel, gärna en som utdelar lite lön också.

Bilder från fredagen och Johannas kamera.

Kajsa Johanna Jag Veronica och Natalie bland alla NRJ in the park fans på liseberg, halvt roade.


Deja vu sedan. Det påstods under kvällen vara väldigt nyktert, men så är i efterhand med bilder och allt vete tusan faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0