still sick

Äntligen är det söndag, en söndag då jag kan ligga framför tvn och bara känna, nej, jag har faktiskt inget jag borde göra istället för det här. För nu är, vare sig vi vill eller ej, hösten på väg. Och när hösten närmar sig brukar huvudet vara fullt av skola och tunga arbeten, men icke! Istället är huvudet tomt.

Bröder har varit här idag och ätit god mat, som att något annat skulle serveras i detta hus? (okej, nån gång, väldigt sällan) Lite mer utrustning till kameran och tårta, inte helt fel alls!

Nu kommer dock hösten, och tankarna på vad man bör göra. och vill göra. Vad vill jag göra? Nej, inte vill. Vad kan jag göra? För viljan den finns, resa resa resa...... pengarna däremot, och det ser inte ljust ut. Men allt löser väl sig? Det är ju efter det jag lever, så jo. Allt löser sig, tillslut.


Linus och Kim
Mina lovely bröder när de inser att det blåser mycket ute.
De är inte så pantade som de ser ut, I think! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0