shut it!

Jag känner mig som en revolterande 15åring, eller 5 åring. Som Lotta på bråkmakargatan när hon ska flytta hemifrån. Jag vill flytta, jag vill leva ett eget liv, jag vill göra saker när jag själv känner för det, jag vill ha en rutin och jag vill inte ha någon som talar om för mig vad jag ska göra och när jag ska göra det där jag bor och spenderar min tid. Blää. Eller bara ett jobb kanske? Till att börja med. Suck.

Idag är jag genomtrött, därav mitt känsliga och griniga humör, förlåt mamma men du går mig på nerverna ibland! Spenderat i princip hela dagen hos Irma med henne och Johanna, och vi har gjort? Ingenting. Sovit pratat ätit skrattat..... Plötsligt hade 5 timmar gått, på en minut, men det är väl så det ska vara antar jag. Åska i luften dessutom = huvudvärk. Sömn väntar, för jag är helt slut, dagen har ju som sagt varit väldigt utmattande?

Jag har så sjukt snygga vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0