Onsdag

Ja, det var en trevlig middag. Är man van med familjen melander så var den dessutom fullständigt normal, stackars Camilla bara som förmodligen inte vant sig vid idiotdiskusinerna än. God mat var det också, spanskt! Nu är det väl tänkt att jag ska ner och dricka lite te och vara social med mina föräldrar, får väl smaka på mors kakor med. Hon bakade nämligen igår, tydligen. Det första pappa sa när jag kom hem var att jag inte får äta kakorna som mamma bakat, och idag var dom sura för att jag inte smakat. Ibland kan man ju undra...


Nu är det ju självklart så att ni får ta hela ovanstående text med en nypa salt, för jag har en tendens att överdriva, speciellt idag tydligen.
I morgon blir det förhoppningsvis en dag på havet, inte helt fel va? Kan jag för övrigt få lite tips på lugn bra stämningsfull musik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0