Lyckad kväll och ont i fötterna

... precis som vanligt. Like it. Men alltså, lyckad kväll, även om jag personligen tyckte människor var lite underliga, fast det kanske folk tyckte om oss också? Jag och Natalie hittade nämligen sätt att roa oss på som tydligen var hysteriskt roliga, i den stunden, vi lär sett en aning korkade ut! Karolin ligger utslagen på madrassen vi tvn och jag sitter här halvt nyvaken och drömmer om att flytta hemifrån. För oj vad jag är sugen på en egen lägenhet! ibland. Far talade om att gå ut och äta igen men det var lite luddigt så vi får väl se, men hoppas på det i alla fall, annars vete tusan vad som sker idag? Vårt kära kulturkalas börjar ju idag men..... som sagt, vi får se vart vinden vänder.

Som vanligt inga bilder, Malin har några får se om jag orkar ta rätt på dem någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0