Lights

Kim, färgerna i bilderna? Kan ju inte påstå att de är färgglada, men de innehåller färg, hur mycket färg vill ni ha i bilden du är ute efter? Det är ett svårt begrepp med färgglatt, då jag kan se något nästan helt svartvitt som färgglatt.

Någon gång försökt fånga en blixt med kameran?


Jag har försökt, många många många mörka kvällar oändligt många gånger. Som jag säkert nämnde tidigare i somras lyckades jag tillslut fånga hela två blixtar, det är jag rätt nöjd med även om de är långt ifrån perfekta. Himlens under alltså, ja, jag är faccinerad.

När det gäller mina blder kan jag vara rätt snål, därav är bilderna förstörda med mitt vackra namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0