Let it be

Jaha, hösten kom, om inte annat så gjorde i alla fall höstterminen det. Och det borde ju inte spela så stor roll för min del med tanke på att jag är fri, eller vad man vill kalla det. Men så är jag ju så himla snäll och ambitiös att jag trots allt är simtränare för barn, som rimligtvis går i skolan. I och med det kan det vara rätt hyfsat att ha koll på terminen. Så ja, nu börjar det igen och jag är redan stressad, hjälp. Men det är bara nu, tills rutinen kommer. Den har jag dock väntat på i tre år haha.

I morgon är det hur som helst första dagen med babysimmet och jag är galet nervös. Har ju bara lett lektioner under utbildning med någon bakom mig, nu är jag alone! Men vänner, jag ska få jobba med bebisar som är mellan 6 veckor och 1 år och dessutom få betalt för något så underbart! Så självklart är jag nervös, inte så lite heller, men å andra sidan, lätt värt det!

Back to reading and instrumental music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0