göteborg vid liv!

Laleh och Junior Boys, mycket bra!

Ja, dagen bestod i sömn och film i princip. Sedan tog jag och Karro oss in till stan och Gyllene Prag där mor och far bjöd på mat, gott som alltid! Sedan tog vi oss till Götaplatsen och kikade på en mycket bra Laleh. Gud vad det är underbart med människor som verkligen trivs på scen, gör det dem älskar och fullständigt lever sig in i det och har svinkul, mitt framför folkmassan som är där endast för att se just dem. Hon gör det bra dessutom! Efter det möttte vi upp Irma Lydia och Johanna och tog oss till kungstorget där de skulle äta langos, där även Junior Boys spelade, riktigt bra om jag får säga det själv! Men det var det väl bara jag och Johanna som tyckte haha. Sedan hemåt i kvällen. Om jag gillar när staden lever och det inte regnar! Det är för dom dagarna man bor i Göteborg, helt klart!

Nu blir det nog mer film, och sömn.


Hugg in!


Tagga! ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha usch för min min! :D

2009-08-12 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0