det är så lätt att vara mig

Seg dag, jobb och stendöd. I morgon blir det middag, jag som fixar för en gångs skull, frågan är vad tusan jag ska bjuda på? Kan ju vara bra att komma fram till något. Sedan är planen även utgång, lyckat hoppas jag på. Ska bara se till att inte försova mig också så att jag hinner med allt som ska göras, och det är ju ett under om jag lyckas undvika! Dax för sömn med andra ord. Godkväll. Och för er ensamma ledsna dystra själar, det kan ju bara bli bättre nu, get som sleep och starta upp livet på nytt! i

Mina favoriter, åt fel håll dock eftersom min dator kan jämföras med något från stenåldern.
Kameran bilden är tagen med kan jag väl säga något liknande om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0