19 vs 100

19 även för mig!

Är inte frisk än, snarare sjukare. Blev ändå väckt med frukost på sängen av mina modiga föräldrar och mormor, plus hennes syster som råkar befinna sig på besök. Lite paket, lite grattis och lite frukost. Dagen till ära känns inte så himla speciell för min del, däremot fyller min mormors mammas syster 100 år idag, därav besök av både mormor och hennes syster (100årstanten bor i närheten). Lite tuffare än 19, men å andra sidan är jag hellre 19 än 100 idag.

Hur som helst fick jag ett nytt objektiv till kameran! Dessvärre verkar kameran ha lagt av, jag hoppas innerligt att det bara är batteriet som på något sätt lyckats ta slut i avstängt tillstånd.

Tur för mig och mitt miserabla förhållhande att vi har en till kamera i huset. Dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0