They're Building Walls Around Us

Suck, den jävla historien om Bella & Edward går mig lite på nerverna, The Twilight saga. Är man så jävla desperat efter otänkbara, omöjliga och osanna kärlekshistorier? Det är ju för tusan en fantasybok, inte riktigt min stil i vanliga fall. Jaja.. Varför jag kom in på detta nu var inte för att jag börjat om på böckerna igen utan för att jag råkade snubbla in på ett klipp på youtube. Tragiskt. Blä blä. Lite sommar och ledighet är vad jag trånar efter nu, men bita ihop var det ju!

För övrigt hakade jag under kvällen på Malins trend att hjälpa Natta med hennes plugg haha. Det är så mycket roligare att plugga åt andra än sig själv. Speciellt när det handlar om att skriva. Ett reportage är aldrig fel. Synd att jag inte vill bli journalist dock, kanske är där jag borde finnas. Skulle aldrig någonsin ge mig in på att skriva lögner om folk, som så många journalister ägnar sig åt idag, dock går det ju att jobba på andra sätt... hm. Tänkvärt?

Jag önskar hur som helst att det jag hade att göra i skolan nu var att skriva, men icke. Räkna och förstå Naturkunskap är det som gäller i stora drag, fullständigt omöjligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så att du vet, har jag massor med skrivuppgifter, om det nu är din nya hobby! välkommen.

2009-04-21 @ 09:03:52
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0