sleepy

oj oj vilken dag. Lång lång och åter lång.
Upp tidigt, fick ta mig ut genom dörren halv 8 och springa ner till spårvagnen, som jag så klart hann med. Piggnade till lite och åkte den mycket sköna bussen till kungälv, efter som den aldrig matchar mina tider fick jag trava runt lite på kungälvs gator denna lördag morgon, vilket var rätt skönt i morgonsolen! Utbildning 9-16 var det som gällde, lite segt men ändå helt okej, god lunch fick vi dessutom avnjuta i solens värme haha. Efter det tog jag mig till stan och mötte mina tränarkollegor och åkte med dem till saltholmen med en engångsgrill, lite mat och med planen att planera för den kommande helgens läger.

Sitter nu och läser mina sjutusen mail, ett av dessa var från mormor, alltid lika roligt man blir så glad! :)

I brist på en bättre kamera får man helt enkelt nöja sig med den värdelösa telefonen som för tillfället är i min ägo, jag förbrukar dem ju tydligen på löpande band.
Ännu en solnedgång och utsikt, denna gång från en klippa på saltholmen.




Hade jag bara haft en bra kamera, vart ute i rätt tid och ifall färjan i bilden inte hade kommit infarande så hade det har varit en helt underbar och idylisk bild i mina ögon. Nu är den dock raka motsatsen. Tänkte bara dela med mig av min förmåga att säga om.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jätte vackra bilder:)

2009-04-26 @ 19:37:22
URL: http://www,justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0