my dear book

Hej!
Nu är jag klar med projektarbetet, hela (både rapport och bok)! Det känns tomt, känns inte på långa vägar som att jag är klar. Detta är något som stressat mig i månader och som hela tiden legat i bakhuvudet och stört och nu plötsligt är det färdigt. Jag vill inte riktigt släppa mig ifrån mig det haha. Suck är jag rolig eller? Skönt är det i alla fall, när jag väl lämnat in det och inte kan göra någonting åt det i alla fall, hoppas jag. Då är det bara att förbereda sig för redovisningen av det och hoppas på en bra bedömning.

Sen så sätter jag nästan pengar på att jag i morgon kommer sitta och pilla med det in i det sista. Och förmodligen kommer jag behöva jobba en hel del till med det innan jag kan trycka det hela till en bok, vilket jag måste göra snart då studenten som vanligt närmar sig med stormsteg.

Nu var det som att hela min kropp kände att jag blev klar, rösten gick av på mitten ungefär och hela min hållning bara sjönk ihop, så jag antar att det är dax för sömn!



Ja, så kan det se ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0