You don't know where and you don't know when

Att avrbyta skoldagen (håltimman) genom att gå och träna i egen takt är något utav det bästa. Avkopplande.

Sen undrar jag vad tusan jag har gett mig in på, att göra en bok, nu? Med all denna tidspress från alla håll och kanter? Hjälp. Det är inget beslut jag ångrar dock men blev lite lagom stressad. Lite för många deadlines i mitt liv för tillfället.

Gårdagen var för övrigt bra. Skola, träning med malin på gymet, praktik i babysimmet - lika roligt och faccinerande som vanligt. Sedan körde jag lite med far min, vi hamnade på en väg, med trafikljus och andra bilar! (Har än så länge bara kört på perkeringarna). Stackars lilla pappa, han är så stressad när jag kör, tror jag kommer ge honom en hjärtattack en vacker dag. Lite underhållande är det dock.. även om han(/jag) jag skrämmer mig lika mycket som sig själv.

Idag har det vart skola och sedan som sagt träning, nu sitter jag i skolan igen och det är dax att börja ta tag i allt. Senare är det träning för barnen som gäller. Jag tror att jag kommer flytta in i en simhall en vacker dag.

Och vad har jag gjort för att spotify inte ska få fungera normalt här i skolan då?!?! suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0