sista minuten, precis som vanligt

om inte ännu värre

Godkväll. Det är ju inte oväntat att jag sitter här, 21.00, kvällen innan deadline för projektarbetet och knappt har börjat på rapporten om det. Nu är det inte så att det är rapporten i sig som är mitt projektarbete som för många andra, utan det är ju min kokbok och den är i alla fall nästan klar nu. Haha ja jag vet, nästan, och det är som sagt kvällen innan. Jag förstår inte hur man lyckas. Men som sagt, rapporten, den är ju minst lika viktig den med så det är väl inget att hurra för, bara att sätta igång och skriva den. Det lär bli en sen kväll och en förjävlig morgon, hade jag varit frisk hade jag ju kunnat masa mig upp ur sängen i morgon bitti och bita ihop dagen igenom, men då jag inte är det behöver jag min sömn. Antar att jag får skylla mig själv. Eftersom jag hur min morgon än blir måste ta mig till skolan och lägga mitt sextiosidiga projektarbete på min lärares skrivbord, i absolut sista minuten! Jag verkar dock inte vara den ända så det känns ju skönt. Heja heja!

Idag har det ännu en gång varit utbildning och det gick så fort att vi slutade en timme tidigare, inte helt fel. Intressant är det också, vilket inte har varit min erfarenhet av mina senaste, liknande utbildningar. Synd att man behöver sitta och snora och hosta alla andra i öronen bara.

Nu är det skriva som bara den som gäller.

I brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0