såg en mås cirkulera vid hamnen

Hemma från lägret, det har varit skönt :) Tränarmöte var det som gällde så fort vi var i stan igen, lika luddigt som vanligt. Efter det fick jag kört lite, vilket var kul idag. Nu efter att ha varit hemma, i tio minuter, har jag hunit konstatera att jag faktiskt inte vill det, vara hemma. Tråkigt.
En kort kort summering är allt ni får.

Jag har för övrigt skollat mina händer på kranarna (vattnet) på Båtellet på marsstrand minst fyrtio gånger, om dagen. Ont.

För övrigt nr2 känns det som jag vart borta en evighet, rena semestern! Det brukar inte vara reaktionen när man kommer hem från ett läger, där man agerat ledare. Men jag klagar då inte!

Plugga antar jag? Wonder...

Kommentarer
Postat av: m

jag borde sovit för flera timmar sedan.... men allt mer när tiden går har jag ingen lust. vad är detta! hoppas du sover gott iallafall haha.

2009-04-27 @ 01:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0