ont ont ontontontotntontontotnton

Skola, sittandes, pluggandes, reskikandes, hem, fika på utsikten med veronica och natta, fotande, promenerandes, fotbollskollande -knappt, en hälsning på irma och johanna i typ två skeunder, rulla runt lite i bilen..

Det sistnämda var riktigt kul idag faktiskt, tror dock pappa blev lite nervös när han satt i passagerarsätet och bara kände och såg bilen rulla närmare och närmare träden utan att någon bromsade, och han kunde inget göra haha. Jag höll mig dock undan träden och var duktig, tycker i alla fall jag! Var ju bara andra gången!

Nu sitter jag och förbannar mina tänder som gör ont som bara den, jag är lite sen när det gäller tänder och det finns ingen som helst plats för de som fått för sig att börja växa upp, jag har så att det räcker och blir över, någon som vill ha några extra tänder? ont ont ont gör det!

Nu blir det lite bildredigering, har fotat ett påskkort idag på mitt egna lilla vis. Kommer väl snart upp här antar jag.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0