Oj vad jag trivs när jag trivs!

Inte så konstigt att det är så kanske.

Jag trivs med att bara sitta bort en hel kväll med mina vänner med meningslöst tvtittande och tjattrande, jag trivs framsusande på min (mammas) lila cykel, jag trivs när solen är framme, när jeans och en skinnjacka är det ända som behövs, varken för varmt eller kallt, jag trivs när musiken i ipooden är som bäst högst, ja jag trivs helt enkelt..

I morgon är det läger med småsimmarna (de större av dem) till på söndag, till marsstrand bär det av och jag har hört rykten om strålande väder så det kan ju inte bli annat än bra? Nu ska jag packa ihop lite, sedan är det dax för sängen och sömn, ännu något som får mig att trivas.

Tja, så någonting kanske, eller något, haha..


Kommentarer
Postat av: m

du glömdme chipsen och dipen! haha

2009-04-25 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0