i was made for loving you baby

hemma hemma hemma fran staden nu, jag ska forsoka undvika att skriva med de tre sista bokstaverna i alfabetet tankte jag, men dey var ju kort flera ganger redan i denna meningnen, sa vi skippar det. Mina tecken pa tangentbordet fungerar namligen inte och jag vet inte hur man fixar det pa denna mycket snygga dator, suck suck, ingen pappa hemma som kan forklara heller, kass ar jag. Nagon som har mac och kan tala om hur tusan man gor, FRAGETECKEN. Nej inga tecken alls blir som jag vill, inte ens en parantes kan jag gora kring denna mening.

Koppt mig en studentklanning idag, vet dock inte om jag ska behalla den, vi far se vi far se.. Thaimat pa staden blev det med Malin och Karro pa staden, mycket gott, lite for gott faktiskt haha..

Nu vill vi att Natta kommer hem! KOM HEM!

Kiss pa hog volym idag faktiskt, och lite survivor, eye of the tiger..
Ni far dock denna, den ar bra. Hej och ha, UTROPSTECKEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0