I love my bike!

som i och för sig är min moders..

Tränade barnen, vanligtvis är vi 5 tränare, idag var vi 2, men det det gick faktiskt helt okej ändå. Efter det sov jag mig hem för att laga lite mat och fika med farmor och Åke som kom för att få pappas hjälp med datorn haha. För några timmar sedan tog jag cykeln upp till malin och nu sitter jag här, det är meningen att vi ska spendera dagen med att plugga, som vanligt går det som det går.

Malin visar sina talanger i köket och jag spelar gyllene tider låtar. Men vi löset det nog, vi kommer ju förr eller senare bli klara med denna oerhört tråkiga rättskunskapsuppgiften.. Vi brukar ju lyckas trots att vi har världens längsta startsträcka.

Ut och njut i solen vettja!


Malin & Katri sommaren 2007 i Hällebäck


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ääälskar verkligen denna bilden

2009-04-05 @ 14:46:07
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0