hurtful

Kanske glömt nämna exakt vad för jobb det var jag fick, som babysimsinstruktör är det i alla fall. Idag var som sagt mina första praktiktimmar i utbildningen för detta, och ja dte var helt underbart! Massa söta glad barn. Gillar man barn och inte har något emot att bli skrynglig efter ett tag i vattnet så är det helt klart värt det!

Efter det åkte jag med mor och far till ikea eftersom det inte blev av häromdagen (igår? eller när tusan det var). Vet dock inte varför jag gjorde det, vart stendöd hela dagen.Väl hemma ägnade jag mig åt lite läsning och sen lite bilkörning och det gick väl helt okej förutom mot slutet då jag tröttnade och ingenting i bilen ville vad jag ville, men jag såg till att sluta det hela okej i alla fall. För er som vill veta.

Lagom rastlös, lagom trött, lagom seg... Lagom är inte positivt.
Då detta infaller och det inte finns mycket att göra tänker jag hålla mig inne resten av kvällen och sova tidigt, jag har trots allt "jobbat" och vart uppe tidigt idag.

Tja, jag följer väl strömmen antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0