förlorad

Jag har så mycket att göra så jag vet varken ut eller in. Men det jag skulle säga var att jag på grund av detta är helt hjälplöst förlorad i en annan värld, eller något annat som låter bra? Jag kommer på en sak jag ska göra, men först ska jag bara och så är det där andra och mycket viktigare bortglömt på några sekunder. Suck är mitt ord.

Försöker även göra en sista minuten anmälan till universitetet, ja jag vet, jag är i tid som vanligt. Vi får väl se hur detta går. Annars får jag helt enkelt göra ingenting i höst, hm. Just för stunden låter det i och för sig oerhört lockande men jag är ganska säker på att jag inte kommer att känna så när tiden väl kommer.

Så, nu vet ni!




Tja, varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0