dinnertime

Stuck in the damn book!

Det känns som att denna dagen har varit rätt lång, det kanske den har med?
Vaknade, läste så klart, hjälpte till att bära saker som skulle slängas till bilen (bara för att inse att återvinningen var stängd idag), körde lite och det gick bra, åkte hem och läste lite till, städade, duschade, sydde, solade, fotade det sista till projektarbetet (som ska in på fredag), åt en lång middag med hela familjen plus bröders respektive, pratade lite och hade allmänt trevligt, pratade med irma en stund, läste lite, blev utlurad på en prommenad med malin och natta, gick lite, pratade lite...

Hemma nu och gissa vad jag gjort den senaste halvtimmen? Ja precis, läst, det är helt sinnes. Nu har jag dock slitit mig och ska jobba med mitt projektarbete en stund innan jag slocknar.

Lyssnar för övrigt lite på Phil Collins nu, fråga mig inte varför jag gör det, men allt jag tänker när jag hör honom är i alla fall disney disney disney..

Jag gör nu något jag inte tidigare gjort, nämligen delar med mig av en bild som är tagen i projektarbetssyfte, denna lär dock inte användas i det färdigställda, vilket kanske syns med tanke på hel massa fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0