bit ihop

sjuk sjuk och utbildning. Känns som om det är det enda jag gör nuförtiden, och stressar. Men men, what to do? Det är mycket nu men projektet ska ju som sagt vara klart på fredag så sen är det ur världen. Dock är det annat, 5 miljoner saker i rättskunskapen, matteprov, matteprov, ungefär lika mycket i engeleska, plus nationella prov i både engelska och matten, och sedan även uppdrag i både foto och rättskunskapen. Utöver detta har jag en utbildning som ska vara färdig 27maj, innan dess ska jag alltså hinna koka ihop minst 30 timmar i bassängen med bebisarna och läsa igenom allt utbildningsmaterial och det är inte lite heller. Buhu. Så nu lär jag sitta fastklistrad några timmar här.. Hoppas ni har en bättre kväll/natt framfrö er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0