bästa platsen är där jag just är

Mitt huvud är sprängfäridgt och jag förbereder mig för en vecka full av stress. Det gör jag jämt känns det som men jag lyckas förtränga det ändå. Denna veckan ska dock projektarbetet vara klart och jag har en del att göra på det innan det är det så jag borde vara stressad, och jag är nog det, någonstans i alla fall. Med tanke på hur nära saker och ting plötsligt är, jag är dock inte förmögen att ta in allt för tillfället. Allt som ska hinnas göras innan de 53 dagarna från nu har gått och vi kan säga puh!

Får nog släppa datorn och projektet för stunden dock, måste bli frisk under natten, det är i alla fall min plan. Mina två sista kapitel i boken och sömn!

Back to school

Okej, jag läste just igenom texten här ovan och insåg att jag nog är rätt snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0