9 September, 2008

Glömde påpeka att vi fick en ny simmare igår, det visade sig att hans mamma hade mig på dagis, dock mindes jag inte men ändå. Världen är, som konstaterat tidigare, väldigt liten. Nu är det engelska lektion, tyvärr. Som tur är för mig är den bara 45 minuter lång. Nu fick vi en gåta som vi ska lösa. There are six eggs in a basket. Six people take one egg each, but there is still one egg in the basket. How? Någon som kan?:)

Tydligen ska vi ha något muntligt i morgon, jag är inte riktigt helt med känner jag. Hate this. Folk står och ber om att få prata i mer än minut, för en minut är alldeles för lite tid tydligen. 10 sekunder hade vart alldeles tillräckligt och för mycket för min del. skjut mig? Förjävligt att denna kursen spelar ganska så stor roll i resten av livet, annars hade jag lätt hoppat av kursen direkt nu på momangen.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0