8 September, 2008

Hej!
I morse försov jag mig, (trode jag) istället lyckades jag komma en timme förtidigt till skolan. Mycket lyckat. Fick lite gjort och lånade utrustning till kameran i alla fall. Så idag har jag fotat mina bilder till temat natur. Hoppas att dem duger för en gångs skull. Är som vanligt aldrig helt nöjd, men detta var ett värdelöst tråkigt ämne att fota tycker jag så var svårare än vanligt. Men jag har som sagt gjort det, och får väl göra arbetet runt om extra nogrant så att det blir lite lite bättre. Malin hjälpte till och assisterade mig, vi båda är fulla av myggbett nu, wonderful. Senare åkte jag iväg till träningen, och idag var det faktiskt riktigt riktigt roligt! Känns mycket bra. Åkte hem, slängde i mig mat, borstade tänderna (innan 10! vad händer?) och nu sitter jag här, ska strax lägga mig för jag är hur trött som helst. I morgon blir det helvetes dag i skolan igen med 6 timmars hål, ensam. Men datorn och plugget får göra mig sällskap. Om jag orkar komma upp i tid kanske jag kan lyckas få tag på serierna som kommer i natt så att jag har något lite ovettigare att göra. Fortfarande är det Band of horses - Marry song som gäller, jag bara älskar den, speciellt vissa bitar, som alltid.

http://www.youtube.com/watch?v=D4uNSMRMR8U Samma som igår...

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0