7 September, 2008

Seg helg, rätt skönt. Vaknade upps hos Irma i morse av att dem rev badrummet för renovering. Det var ingen snäll väckning vill jag lova. Borrar som lät som att hela huset skulle rasa samman, och jag överdriver inte en sekund! Rätt hemskt var det faktiskt. Men vi åt i oljudet och sen cyklade jag hem, bara för att somna igen tydligen. Träffade irma igen, vi cyklade för att träffa Natalie och se lite på fotboll, jag såg inte en sekund av matchen, men det var trevligt ändå. Sen hem igen och ut och fota lite, vilket jag även lär göra i morgon för att komplettera de bilder jag redan tagit. Hem igen, lagade mat med min far, åt den och nu några timmar senare sitter jag här med tandborsten i munnen. Godnatt.

Band of horses - Marry song
http://www.youtube.com/watch?v=D4uNSMRMR8U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0