5 September, 2008

Andra veckan slut. Känns bra. Ikväll blir det till att besöka Louise och träffa lite folk, och i morgon bitti blir det simträning, som jag egentligen lagt av med. Men de behövde hjälp och jag är snäll, ska även träna själv. Däremot är det en timme tidigare än vanligt, men det blir nog bra. Förhoppningsvis är det lagom kallt när jag går runt halv 7tiden så att jag kan få använda min nyinköppta gigantiska halsduk. Rummet är dessutom halvstädat och ser fint ut igen, dock skulle ett eller två drag med damsugaren behövas. Mamma har lämnat mig och pappa för jobb med folkets bio och befinner sig nu i stockholm/malmö/visby eller vart hon nu är denna gång? Så det blir pizza för mig och pappa lite senare, som jag bakar för en gångs skull, på hans recept. Han är dock och köper ingredienserna. Ingen låt har jag i dag och pengarna börjar som vanligt försvinna i större och mindre skalor utan någon som helst logik. Ha en trevlig helg gott folk!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0