30 September, 2008

Satt och rotade i några av alla de för många lådor som finns i detta huset förut. Jag hittade två mycket, mycket snygga bilder på två unga män. Bilderna är svartvita, attityden och personligheten är stark, och om jag säger att bilderna är i filmstjärnestuket, förstår ni då vad jag menar? Jag gillar det!

...och helt plötsligt bara flödar idéerna till att gestalta människan med kameran. Dock får de ultimata bilderna vänta till någon anna gång. Till fotouppgiften blir det lättaste och kanske tråkigaste lösningen av alla idéer jag plötsligt fick. Plötsligt känns det som att det är hur lätt som helst att gestalta människan på bild! Speciellt om man får jobba med motsatser och små små detaljer. Och redan vänner, börjar jag tvivla på om mitt projektarbete är en bra idé, nu när jag fick massa andra roliga idéer. Precis som ni sa. Förutsägbar är man, men det är väl bara att köra på.

Skål! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0