3 September, 2008

Det är åska i luften och det blåser som der gör på hösten. Plugget har jag som vanligt ingen som helst ork att ta tag i så jag har istället börjat att på nytt läsa Stieg Larssons trillogi. Inte vidare smart eftersom jag då inte kommer att göra något vettigt som har med böcker och skola att göra förän jag läst alla tre böcker, vilket är 1903 sidor. Och jag är för övrigt inte världens snabbaste på att läsa för tillfället. Vi får väl se om jag lyckas göra ett undantag, har i och för sig inte så mycket val. Det är dumt att halka efter i skolan redan vecka 2. Jag vill vara klar med gymnasieutbildningen nu och börja leva lite. Efter det ska jag läsa lite till på skola (med förhoppningsvis mer entasuiasm) och sen, om jag kommer på vad jag vill bli även utbilda mig. MC kort och körkort är även det saker som ska fixas. Gud vad jag är rolig idag, framtidstjat och storartade planer.

Nu flög det en hellikopter förbi utanför fönstret, dock ganska långt över huset men ändå tillräckligt nära för att få träden att röra lite mer på sig. Senaste månaden har det var hellikoptrar här minst varannan dag, utan överdrift! Börjar bli rätt tröttsamt med allt detta, inte för att jag märker det mer än att jag hör titthellikoptrarna som tätt, men man börjar ju undra lite. För övrigt hade det inte vart fel att få åka i en någon gång.

Nya planer för kamerans användande och bloggens design finns också, men det lär dröja ett tag innan det märks. Nu kom det väntade regnet! Hade vart underbart att bara kunna göra ingenting just nu, utan skuldkänslor över skolgången.

Idag tänkte jag dela med mig av en låt också! Babyshambles låt There she goes är det alltså som gäller idag. Hittade inget jättebra på youtube så jag uppmanar er att hitta en bättre verision själva. Lagligt eller inte? Jag har inte sagt något. Här får ni hur som helst ett litet hum om hur det låter. Refrängen är det som är bäst :)
http://www.youtube.com/watch?v=sgwy7tM5bH8

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0