29 September, 2008

Är väl en bra dag, träningen gick förvånansvärt bra. Barnen i första gruppen var som utbytta mot änglar, näst intill för att vara dem i alla fall! Riktigt kul att träna dem idag igen. Dock var även andra gruppen som förbyutt, mot det sämre, jösses! Men man kan inte få allt. Nu har jag däremot insett att min idé för fotouppgiften gestalta människan inte håller, vilket gör mig lagom stressad! Klart på torsdag ska det vara och jag hatar att sitta dagen innan och hitta på nödlösningar när det gäller foto. Får slå mitt (inte) kloka huvud ihop med min (inte) kreativa sida i morgon antar jag. Skola i morgon, önskar så att jag hade lyxen att få vara ledig som vissa andra är på tisdagar! Blir nog till att som vanligt åka hem på håltimmen, får se. Nu är jag så trött och stressad och seg så jag måste nog sova. Märker inte ens vad jag lyssnar på, vid en närmare titt på spellistan insåg jag att detta var låten som var på. Kommer väl bli bannlyst för resten av livet nu eftersom jag erkände att jag ens har låten på datorn.

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0