23.21

evolution, reproduktion, mutation..... - naturkunskap b drog igång idag för min del idag. Det är ungefär lika roligt som matematik är för mig, helt jävla obegripligt! Dessutom fick jag ett samtal av min far på väg till träningen förut idag.. Det innebar att jag fick informationen om att någon (bekräftat) påtänd människa haft väldigt kul med en sten, och därmed låtit den flyga rakt in i vårat köksfönster, sånt känns ju alltid mycket roligt! Som tur var gick stenen bara igenom två av de tre rutorna som utgör hela fönstret, men ändå. Såg förmdoligen även den här mannen som gjorde detta driva omkring på morgonen innan jag gick till skolan, så tur för mig att jag inte gick ca 90 minuter senare för då hade jag bokstavligen talat blivit förlamad av skräck om jag sett eller hört en sten flyga in genom fönstret och trott att någon ville åt mig.. Ha ha

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0