22:23

Sprang idag, blir mer sällan än det borde, men det gick hyfsat och var underbart tillfredsställande. Dock fick belysningen för sig att strejka så det blev en mörk historia. I och med springturen slappnade min kropp av totalt, det känns som om veckor av stress och annat jobbigt bara rann av mig, efter detta fyllde jag vårat alldeles för lilla badkar med varmt vatten och somnade nästan, underbart. Nu börjar dock de som rann av mig komma tillbaka. Känner mig stressad och pressad från olika håll, helt ur form och helt jävla snurrig. Det har inte gått mer än en månad sen sommarlovat och jag känner redan att jag behöver semester igen.

Här har ni i alla fall en bra låt!! >

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0