20:41 Håken Hellström

Kom att tänka på pianospelandet i nu kan du få mig så lätt när den spelas live, det finns faktiskt inga ord för varken låten eller spelandet, eller för resten av låtarna och bandets insatser faktiskt. Men som sagt piano, och även sången, saxofonen och finn på slagverken är nog det jag faller för mest. Och vet ni vad det bästa med allt är? Snart är det dax igen!! 22 september på lisebergs stora scen. Och det bara måste ju bli bättre än sist? Kommer dock nog alltid att hålla fast vid att inget någonsin kommer att slå spelningen 16 september 2005 på samma ställe, jag vet, jag påpekar det varje gång, men så är det! Hur som helst så blir det 7e gången om man räknar med de underbara minutrarna på siesta innan allt urartade.

Måste ännu en gång bara påpeka PIANOT I DENNA LÅTEN!!!! speciellt när sången tystnar.
http://www.youtube.com/watch?v=DSD1JUWUkN8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Z8TOrYzuM5I

Sitter nyduschad i en alldeles för stor och underbar tröja och ska som vanligt lägga mig och läsa en stund. Orkar inte plugga mer idag och det är grymt bra avkoppling och rensar hjärnan från onödigt jobbiga tankar.

För övrigt har jag än en gång fastnat för en låt och ett band jag lyssnade på för några månader sedan. Vet inte om någon minns? Until June - sleepless
Katri

Kommentarer
Postat av: malin

26 sept annars ;)

2008-09-14 @ 20:04:11
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0