2 September, 2008

Idag är en dag då jag inte har någon speciell låt, eller ett speciellt band att rekomendera. Idag lyssnar jag sönder i princip alla låtar istället. Är riktigt taggad på att ta mig ut i skogen och springa idag, dock lät inte min mor lika taggad. Får se om jag kan få med henne ut, annars får jag väl springa ensam helt enkelt, det brukar gå värdelöst så jag håller tummarna för att hon orkar! Igår startade måndagsträningarna upp igen, och det känns faktiskt skönt, barnen är ju faktiskt riktigt roliga att träffa när de lägger den sidan till! Får se om det även blir lite simträning för egen del i höst, det är ursprungsplanen i alla fall.

Nu ska jag räkna ut sista mattetalen på nuvarande sidan hade jag tänkt.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0