14 September, 2008

Känner mig inte riktigt i form, gör saker jag inte borde och orkar inte tänka på konsekvenserna. Orkar inte mycket alls om jag ska vara ärlig, vet inte vad som händer. Jag ber om ursäkt för sättet jag beter mig på vänner. Men jag tror att jag behöver en time out, eller kanske inte, vet inte. Gårdagen var i vilket fall lyckad, förkrök hos Lina som fyllde 18! Trevligt trevligt, senare åkte vi till någon lokalfest som ägde rum inne i ett berg, det var lite blandat folk men trevligt ändå. Lokalerna var grymt tuffa. (Se efter själv:) Trevligt folk, billig alkohol och ont i fötterna! Idag blir en seg mysig söndag förmodar jag! Graderna står på under 10!! Det är nästan så att det är höst på dödligt allvar nu för tiden, solen lyser dock och håller den obligatoriska höstdepressionen borta ett tag till. Höstkläderna är däremot det väldigt positiva med hösten! :)

Katri - förlåt

Kommentarer
Postat av: Johanna

alla verkar nere, jag tror det är såför att allt mörker börja komma:|=(

2008-09-16 @ 21:59:36
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0