11 September, 2008

Fotolektion och klassen som idag bestod av 5 pers har humorn som 12åringar, men jag gillar dem ändå. Redovisning vilket innebar mycket snygga bilder, och en faktiskt, för en gångs skull nöjd Katri. Snäll som jag är lovade jag malin att vänta på henne tills hon slutar vilket är en timma efter att jag slutat egentligen. (Lite tid till plugg tänkte jag) Ångrar mig lite, som vanligt. Är så trött så att jag skulle kunna slockna på en sekund. Men istället för att sova sitter jag med matteboken och förstår faktiskt en hel del, fram tills nu, det går i snigelfart. Funderar dock på att ge upp för tillfället.... Jag har för övrigt glömt min plånbok hemma!! Idiotiskt rent ut sagt.


11 september idag dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0