19 Oktober, 2008 -Höstsöndag.

Kvällarna är iskalla, träden blir kalare för  var dag och stressen i skolan ökar. Höst. Sista veckan nu dock, för sen är det en veckas mer än välbehövt lov. Louise kom över en stund i gårkväll, vi var väl inte sådär jättepigga men vi tog oss ner till affären och handlade lite. Sedan skrattde vi lite åt svensson svensson, kikade på beck och sen runt 11 gick hon hem igen för hon hade glömt sin medicin, jag var så trött att jag inte ens hann misströsta, jag somnade nästan bums när hon hade gått.

Tröttheten kan ju bero på att jag gick upp ur sängen vid 6tiden på morgonen och tog mig till lördagsträningen där dem behövde mig, var dock inte till så mycket hjälp men det var trevligt att träffa kollegorna igen! Fick tränat lite själv också, duktig som jag är. Väl hemma satte jag mig och pluggade. Underbar helg, inte.

Denna veckan ska jag vara så duktig att jag inte ska hinna göra något annat än att träna och fixa skolan, typ. Allt ska bli klart i alla fall, om jag inte drabbas av en "skitsamma, det finns tid på lovet" känsla. Mitt musikbibliotek fick för sig att krångla så nu har jag suttit i över en timme och försökt få ordning på det, jag lyckades så nu sjunger Johnny Cash i högtalarna.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0